RAZREDNIKI
Razrednik ima v procesu vzgoje in izobraževanja eno najpomembnejših in najsubtilnejših vlog znotraj šole. Dogaja se, da so dobri razredniki za nekatere dijake, pomembnejši člen odraščanja in vzgoje od staršev, prijateljev, sošolcev. Vodi delo oddelčnega učiteljskega zbora, analizira vzgojne in učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov posameznih učencev, vajencev oziroma dijakov, sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo, odloča o vzgojnih ukrepih ter opravlja druge naloge v skladu z zakonom. Z dijaki se redno dobivajo na razrednih urah najmanj enkrat tedensko.
Razredniki:
Simona Jeromel Fajmut (1. a), Boštjan Potočnik (1. b), Katarina Praznik (1.d), Adolf Flis (1. c)
Mag. Jasna Kolar Macur (2. a), Aleksandra Pečnik (2. b), Erika Pevnik (2. c),
Bojana Štern (3. a), Darja Skutnik (3. b), Doroteja Pernat (3. c),
Eva Meža (4. a), Janja Šetina (4. b), Zdenka Kočivnik Lesjak (1. e), Sabina Jurhar (2 e.),
Zardi priporočil MIZŠ in NIJZ bo teoretični pouk letos potekal v matičnih učilnicah, dijaki se bodo menjavali samo v specialnih učilnicah in pri športni vzgoji in prav tako bo pri delitvah v skupine. Oba tretja letnika zdravstvene nege, drugi letnik bolničar-negovalec in prvi letnik PTI (3. a, 3. b, 2. c, 1. e) bodo domovali na Gosposvetski ulici 2. Prvi, drugi in zaključni razredi programa zdravstvena nega (1. a, 1. b, 1.d, 2. a, 2. b, 4. a, 4. b), prvi razred programa bolničar – negovalec (1. c, ) ter en oddelek poklicnega tehniškega izobraževanja (2. e) bodo imeli večino pouka na Gosposvetski ulici 4, strokovne predmete pa v specialnih učilnicah na matični šoli.
Prostore bomo delili z Gimnazijo Slovenj Gradec na Gosposvetski ulici 2 (8 učilnic in telovadnica) in še s Srednjo šolo Slovenj Gradec in Muta v najeti zgradbi na Gosposvetski ulici 4 (10 učilnic).
Tabela 1.3.1 Razporeditev v oddelke 2020/2021
Število učencev | Ponavljalci | Podaljšan status | Tuji jezik | |||||
Razred
|
Razrednik | VSI | Ž | M | AN1 | NE2 | ||
1. a | SIMONA JEROMEL FAJMUT | 24 | 17 | 7 | 0 | 0 | 24 | 24 |
1. b | BOŠTJAN POTOČNIK | 22 | 17 | 5 | 0 | 0 | 22 | 22 |
1.d | KATARINA PRAZNIK | 18 | 15 | 3 | 0 | 0 | 18 | 18 |
Skupaj | 64 | 49 | 15 | 0 | 0 | 64 | 64 | |
2. a | JASNA KOLAR MACUR | 30 | 22 | 8 | 0 | 0 | 30 | 30 |
2. b | ALEKSANDRA PEČNIK | 29 | 21 | 8 | 0 | 0 | 29 | 29 |
Skupaj | 59 | 43 | 16 | 0 | 0 | 59 | 59 | |
3. a | BOJANA ŠTERN | 27 | 22 | 5 | 0 | 0 | 27 | 27 |
3. b | DARJA SKUTNIK | 28 | 22 | 6 | 0 | 0 | 28 | 28 |
Skupaj | 55 | 44 | 11 | 0 | 0 | 55 | 55 | |
4. a | EVA MEŽA | 30 | 23 | 7 | 0 | 1 | 30 | 30 |
4. b | JANJA ŠETINA | 30 | 18 | 12 | 0 | 4 | 30 | 30 |
Skupaj | 60 | 41 | 19 | 0 | 5 | 60 | 60 | |
1. e | ZDENKA KOČIVNIK LESJAK | 23 | 16 | 7 | 0 | 0 | 23 | 23 |
2. e | SABINA JURHAR | 15 | 12 | 3 | 0 | 3 | 15 | 15 |
Skupaj | 38 | 28 | 10 | 0 | 3 | 38 | 38 | |
1. c | ADOLF FLIS | 11 | 7 | 4 | 2 | 0 | 11 | 11 |
2. c | ERIKA PEVNIK | 13 | 11 | 2 | 0 | 0 | 13 | 13 |
3. c | DOROTEJA PERNAT | 19 | 17 | 2 | 0 | 2 | 19 | 19 |
Skupaj | 43 | 35 | 8 | 2 | 2 | 43 | 43 | |
Skupaj vsi | 319 | 240 | 79 | 2 | 10 | 319 | 319 |
IZBIRNE VSEBINE
INTERESNE DEJAVNOSTI OZ. PROSTE IN OBVEZNE IZBIRNE VSEBINE 2020/21:
Preveč specializirano znanje, ki ga ponujajo strokovni srednješolski programi, za kvalitetno bivanje v današnji družbi ni dovolj, za to je potrebna široka razgledanost oz. široka paleta znanj. Ljudje se kot osebnosti zelo razlikujemo, smo polni različnih idej, interesov, znanj, doživljajev, sposobnosti. Svet in dogodke v njem zelo različno zaznavamo ter dojemamo, drugače čustvujemo, različne stvari nas motivirajo, in v skladu z vsem, tudi različno reagiramo oz. se obnašamo. Z namenom poudarjanja raznolikosti interesov so v šole uvedene proste in obvezne izbirne vsebine.
Obvezne izbirne vsebine, ki so vezane na pouk, bo vsebinsko in časovno ponudila in določila šola (športni dnevi, kino predstave , gledališče … ), proste izbirne vsebine, ki pa niso nujno vezane na pouk, bodo potekale tedensko, izven časa pouka, znotraj šole ali izven nje, le izjemoma bodo morda odščipnile kakšno redno uro pouka. Dijakinje in dijaki bodo pri prostih izbirnih vsebinah sami izbirali področja ali vsaj aktivnosti znotraj področij, ki jih bodo izvajali mentorji, učitelji ali zunanji strokovnjaki ter bodo kot take krepile telo in um, spodbujale pozitivne medsebojne odnose, odkrivale talente mladine, upoštevale interese dijakov, možnosti, ki jih ponuja lokalno in širše okolje, usposobljenost učiteljev – mentorjev, finančne, socialne dejavnike dijakov ter količino državnih sredstev za izvajanje takih dejavnosti.
Zaradi posebnosti nekaterih humanitarnih, kulturnih in športnih aktivnosti, ki se vežejo na izvajalce ali vremenske pogoje, bo urnik teh vsebin znotraj letnega načrta delno odprt oz. prilagojen trenutnim razmeram. Mnoge prireditve in aktivnosti bodo usmerjene v zdrav način življenja, prostovoljno delo bo potekalo po Slovenj Gradcu ter drugih krajih in raznih ustanovah ( v domovih za starejše na Prevaljah, v Črnečah, Slovenj Gradcu, Radljah ter Velenju in v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec …)
Proste izbirne vsebine
Izbira in odločitev o PIV bo prepuščena dijakom ter njihovim staršem, potekale in izvajale se bodo večinoma izven časa pouka, nekatere zadnji teden ob zaključku pouka, večina je brezplačnih, nekateri ogledi in izleti pa bodo zahtevali plačilo avtobusnega prevoza, nakupa vstopnic, plačila bivanja …
Seznam prostih izbirnih vsebin 2020/21
1. Ekskurzija v Anglijo – E. Meža, Z. Meža |
2. Ekošola – J. Šetina |
3. Filmski abonma – N. Černjak |
4. Halliwick tečaj (terapija v vodi) – K. Praznik |
5. Masaža (samo za program PTI) – Z. Kočivnik Lesjak, D. Katanec |
6. Matematični krožek – S. Jeromel Fajmut, B. Potočnik |
7. Merjenje krvnega tlaka, holesterola in krvnega sladkorja – B. Štern |
8. Nemška bralna značka Pfiffikus – T. Es Podpečan |
9. Pevski zbor – A. Rogina |
10. Planinski krožek – E. Pevnik, A. Flis |
11. Plavalni tečaj za neplavalce – K. Praznik, L. Kompan |
12. Priprava na maturo iz angleškega jezika – A. Pečnik, E. Meža |
13. Projekt Erasmus+ (Skupaj za prihodnost planeta) – E. Meža |
14. Projekt nekajenja – B. Štern |
15. Promocija zdravja in bodi kul – D. Pernat |
16. Prostovoljstvo – pomoč pri vadbi v vodi in učenju plavanja otrok s posebnimi potrebami v Velenju – K. Praznik |
17. Prostovoljstvo (na domu, bolnišnice, CUDV Črna, domovi starejših občanov, Sonček, Ozara, centri za socialno delo, pomoč invalidom in osebam s posebnimi potrebami) – mag. J. Kolar Macur, A. Flis, D. Katanec, Z. Lesjak Kočivnik, D. Pernat, E. Pevnik, B. Štern, B. Zalesnik |
18. Rekreacija in priprava na tekmovanja – L. Kompan, K. Praznik |
19. Revija delovnih oblačil za zdravstvene poklice – L. Kompan, A. Flis |
20. Tečaj za učitelja plavanja – K. Praznik, A. Flis |
21. Tekmovanje za Cankarjevo priznanje – N. Černjak, D. Skutnik |
22. Tekmovanje iz znanja zgodovine – Z. Meža |
23. Varstvo predšolskih oz. šolskih otrok – A. Pečnik |
24. Zdrava šola – A. Pečnik |
25. Zdravstveno svetovanje in merjenje krvnega pritiska, holesterola ter krvnega sladkorja na OZ RK Velenje – Z. Kočivnik Lesjak |
ŠOLSKI ZVONEC
Zaradi prisotnosti in možnosti razmaha okužb s covid-19, bo šola na začetku delovala po navodilih MIZŠ in izvajala pouk po modelu B, ki predpisuje manjše prilagoditve. Ker v tej obliki organizacije ni možno varno ponujati toplih malic, se urnik spremeni in uvede glavni odmor v istem času za vse dijake na ŠCSG. Pouk se začne najprej ob 7.00 (razredi lahko začeli tudi kasneje) in konča najkasneje ob 14.45. Izjema bo 3. c, ki bo pol leta na PUD-u in bo v drugem poletju modul masaže izvajal v popoldanskih urah. Obstaja tudi možnost, da bo tudi izvajanje praktičnih vaj potekalo popoldan, če nam bo morala zaradi korona virusa Splošna bolnišnica Slovenj Gradec odpovedati izvajanje pouka v njihovih prostorih.)
SHEMA IZVAJANJA POUKU V PRIMERU MODELA B
Zap. št. ure Čas
1. 7.00 – 7.45
2. 7.50 – 8.35
3. 8.40 – 9.25
4. 9.30 –1 0.15
malica 10.15 – 10.35
5. 10.35 – 11.20
6. 11.25 -12.10
7. 12.15 – 13.00
8. 13.05 – 13.50
9. 13.55 – 14.45
V primeru uvajanja drugih modelov se bo tudi shema spreminjala in prilagajala.
Takoj ko se razmere uredijo in bo možno normalno gibanje dijakov po šoli in izven nje ter posledično prehranjevanje dijakov s toplo malico, bomo najbrž ponovno šli na staro časovno shemo, ko se bo pouk začel najprej ob 7.00 in končal popoldan, najkasneje ob 15.15 (izjema je vedno 3. c, ki je pol leta na PUD-u in bo modul masaže izvajal popoldan). Zaradi tople malice ne bo klasičnega glavnega odmora, ampak bo temu namenjenih 45 minut, v različnih terminih, znotraj urnika.
ČASOVNA SHEMA IZVAJANJA POUKA V NORMALNIH RAZMERAH
Zap. št. ure Čas
1. 7.00–7.45
2. 7.50–8.35
3. 8.40–9.25
4. 9.30–10.15
5. 10.20–11.05
6. 11.10–11.55
7. 12.00–12.45
8. 12.50–13.35
9. 13.40–14.25
10. 14.30–15.15
Digitalna identiteta in Edouram
Na spodnji povezavi (Digitalna identiteta) najdeš vse potrebne informacije o tem, kaj je to digitalna identiteta, brezžično omrežje Eduroam in kako se prijaviti vanj ter kako si lahko naložite Office 365 Profesional Plus:
Povzetek Eduroam nastavitev
(za podrobnejše informacije pojdi na zgornjo povezavo Digitalna identiteta)
- Standard za brezžična omrežja: 802.11b/g
- Ime omrežja (angl. SSID): eduroam
- Varnostni standard: WPA2 ali WPA
- Način overjanja: 802.1X
- Način EAP-TTLS
- Tuneliran protokol za overjanje: PAP
- Način šifriranja: AES (WPA2) ali TKIP (WPA)
- Način dodeljevanja naslovov IP: DHCP
- Zunanje uporabniško ime: anonymous@guest.sc-sg.si
- Oblika uporabniškega računa: uporabnik@guest.sc-sg.si
- Certifikat CA matične organizacije. Če uporabljate odjemalec:
- eduroam_client, se certifikat CA namesti na napravo pri namestitvi odjemalca
- SecureW2, se certifikat CA namesti na napravo ob prvem priklopu v omrežje eduroam
- pri nekaterih drugih odjemalcih morate certifikat CA na napravo namestiti ročno, preden se lahko povežete v omrežje eduroam.
- Arnes CA 2012
V primeru izgube ali kakršnih koli težav pri uporabi spletne identitete, to javite na naslov: vojko.sustarsic@sc-sg.si. V elektronskem sporočilu navedite ime, priimek, razred in težavo.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020/21)
Predmet/modul |
1. A |
1. B |
1. D |
Slovenščina |
3.3., 26.5. |
1.2., 23.4. |
22.2., 21.4. |
Matematika |
5.3., 21.5. |
1.3., 10.5. |
|
Angleščina – TJ 1 |
25.2., 25.5. |
29.1., 5.3., 14.5. |
29.1., 5.3., 14.5. |
Geografija |
16.4. |
16.4. |
16.4. |
Fizika |
|
9.4. |
9.4. |
Kemija |
20.5. |
19.5. |
20.5. |
Biologija |
28. 1., 13.5. |
28.1., 13.5. |
27.1., 18.5. |
Zdravstvena nega in nujna medicinska pomoč |
15.3., 10.5. |
21.1., 18.5. |
10.2., 12.5. |
Anatomija, fiziologija in mikrobiologija |
9.3., 18.5. |
10.3., 21.5. |
9.3., 19.5. |
Nemščina – TJ 2 |
7.4. |
14.4. |
10.5. |
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020/21)
Predmet/modul |
2. A |
2. B |
||
Slovenščina |
16.3., 4.5. |
16.3., 6.4. |
||
Matematika |
3.3., 19.5. |
4.3., 6.5. |
||
Angleščina –TJ 1 |
11.3., 21.5. |
3.2., 15.4., 12.5. |
||
Zgodovina |
12.4. |
12.4. |
||
Zdravstvena nega in nujna medicinska pomoč |
15.3., 10.5. |
19.1., 18.5. |
||
Anatomija, fiziologija in mikrobiologija |
19.3., 14.5. |
11.3., 13.5. |
||
Kakovost in varnost v zdrav. negi in soc. oskrbi |
Etika in komun. |
23.5. |
14.4. |
|
Zdr. zakonodaja |
19.4. |
21.4. |
||
Skrb za zdravje |
Vzgoja za zdravje |
7.5. |
21.5. |
|
Zdrava prehrana |
20.5. |
14.5. |
||
Dietetika – teorija |
6.5. |
7.5. |
||
Dietetika – vaje |
13.5. |
27.5. |
||
Nemščina – TJ 2 |
14.4. |
23.4. |
||
Zdravstvena terminologija |
7.4. |
9.4. |
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 3. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 3. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
3. A |
3. B |
Slovenščina |
11.2., 22.4. |
31.3. |
Matematika |
18.3., 13.5. |
2.3., 11.5. |
Angleščina –TJ 1 |
11.3., 20.5. |
11.2., 13.5. |
Zgodovina |
23.3., 25.5. |
24.2., 19.4. |
Zdravstvena nega (ZNB) |
16.3., 11.5. |
27.1., 5.5. |
Zdravstvena nega (NPP) |
10.5. |
22.4. |
Zdravstvena nega (DTP) |
||
Anatomija in fiziologija |
18.5. |
15.4. |
Podjetništvo |
31.5. |
10.5. |
Zdr. nega otroka in mlad. (ANO) |
14.1., 17.5. |
10.2., 4.5. |
Zdr. nega otroka in mlad. (INO) |
||
Geriatrija |
7.5. |
13.1., 20.4. |
Nemščina– TJ 2 |
16.10., 23.4. |
12.4. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 4. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 4. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA (šol. leto 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
4. A |
4. B |
Slovenščina |
18.3. |
25.3., 6.5. |
Matematika |
26.2., 16.4. |
2.3., 13.4. |
Angleščina –TJ 1 |
22.1., 13.4. |
22.1., 23.4. |
Psihologija |
30.3. |
4.5. |
Zdravstvena nega (ZNIB) |
23.3. |
27.1., 29.3., 21.4. |
Zdravstvena nega (ZNDB) |
25.3. |
22.2., 19.4. |
Zdravstvena nega (ZNŽ) |
21.4. |
9.4. |
Zdravstvena nega – vaje |
7.4. |
7.4. |
Higiena in mikrobiologija |
13.1., 14.4. |
15.1., 16.4. |
Zdr. n. otr. in mlad.(BOM) |
8.4. |
14.4. |
Nemščina– TJ 2 |
31.3. |
31.3. |
Temeljna strokovna znanja |
20.4. |
24.3., 5.5. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK, program BOLNIČAR – NEGOVALEC (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK; program BOLNIČAR – NEGOVALEC (š. l. 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
1. C |
Slovenščina |
12.2., 21.5. |
Matematika |
12.3., 14.5. |
Angleščina – TJ 1 |
11.2., 13.5. |
Družboslovje |
23.4. |
Naravoslovje |
20.5. |
Nega in oskrba (POA) |
6.5. |
Zdravstv. in socialno varstvo (ZSV) |
21.4., 5.5. |
Nega in oskrba (ONS) |
10.5. |
Anatomija in fiziologija |
15.3., 17.5. |
Nemščina– TJ 2 |
16.4. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK, program BOLNIČAR – NEGOVALEC (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK; program BOLNIČAR – NEGOVALEC (š. l. 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
2. C |
Slovenščina |
1.3., 24.5. |
Matematika |
25.2., 6.5. |
Angleščina – TJ 1 |
18.5. |
Družboslovje |
3.6. |
Naravoslovje |
25.5. |
Nega in oskrba (POA) |
17.2. |
Nega in oskrba (PPO) |
11.5. |
Nega in oskrba (NBS) |
3.3., 26.5. |
Zdravstvena vzgoja (ZVZ) |
10.5. |
Poklicna etika |
17.5. |
Gospodinjstvo |
20.5. |
Temeljna strokovna znanja |
13.5. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 3. LETNIK, program BOLNIČAR – NEGOVALEC (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 3. LETNIK; program BOLNIČAR – NEGOVALEC (š. l. 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
3. C |
Slovenščina |
25.3., 9.4., 23. 4. |
Matematika |
2.3., 20. 4. |
Angleščina – TJ 1 |
14.4. |
Nega in oskrba (POA) |
5.3., 23.4. |
Nega in oskrba (NBS) |
9.3., 5.5. |
Podjetništvo |
15.4. |
Temeljna strokovna znanja |
1.4., 6.5. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA - PTI (šol. leto 2020 / 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 1. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA – PTI (š. l. 2020/21)
Predmet/modul |
1. E |
|
Slovenščina |
3.3., 26.5. |
|
Angleščina – TJ 1 |
11.2., 26.3., 20.5. |
|
Kemija |
26.5. |
|
Biologija |
21.5. |
|
Zdravstvena nega pacienta in nujna medicinska pomoč |
ANI |
20.1., 14.5. |
DTP |
21.4. |
|
Zdravstvena nega na specialnih področjih in dolgotrajna oskrba |
9.2., 13.4. |
|
Zdravstvena nega otroka in mladostnika |
8.4. |
|
Anatomija, fiziologija in HG |
15.3., 17.5. |
|
Zdravstvena terminologija |
23.4. |
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK, program ZDRAVSTVENA NEGA - PTI (šol. leto 2020/ 2021)
PISNA OCENJEVANJA ZNANJ – 2. LETNIK; program ZDRAVSTVENA NEGA – PTI (š. l. 2020/21)
Predmet/modul (VS) |
2. E |
Slovenščina |
27.1., 3.3., 14.4. |
Matematika |
10.3., 22.4. |
Angleščina – TJ 1 |
26.2., 16.4. |
Zgodovina |
15.4. |
Geografija |
10.2. |
Psihologija |
24.3. |
Zdravstvena nega pacienta (ZNB) |
17.3., 21.4. |
Zdravstvena nega pacienta (NPP) |
18.2. |
Zdr. nega otroka in mlad. (BOM) |
22.3., 26.4. |
Zdr. nega specialnih področij (ZNIB) |
31.3. |
Zdr. nega specialnih področij (ZNDB) |
11.2. |
Humana genetika |
7.4. |
VS pomeni vsebinski sklop. Vsebinski sklopi sestavljajo strokovne module.